Hort Escolar

L'hort del CPEE Miquel Burguera

Llaurem la terra

El grup 15, format pels membres del taller de jardineria, s'encarreguen de preparar el terreny per a la plantació de les hortalisses d'estiu. Van obrir la terra amb aixades i forques i van fer els cavallons necessaris.

Sembrem

Una vegada llaurada i remoguda tota la terra, amb el reg al seu lloc i els cavallons apunt, van plantar diferents hortalisses pròpies de l'època estival (albergínies, tomaques...).

Collim

També van aprofitar per acabar de fer la collita dels primers carbassons redons, cogombres i fulles de roure.

Gaudim de la collita

I com no pot faltar... Es mengen el que han cultivat. També van compartir amb els veïns del grup 8, perquè hi havia molta matèria prima de qualitat i fresca.

Truïta de carbassó redó Aula 8

L'aula llar ha tingut una setmana moguda. Els membres del grup 8, amb les donacions dels seus veïns d'aula, uns carbassons boníssims, van fer unes delicioses truites. Van netejar, pelar, tallar i sofregir l'hortalissa, van batre els ous i es van preparar uns entrepans ben bons, simulat l'esmorzar típic valencià.

Carbassó al forn

Després d'un bon esmorzar amb una amanida fresqueta i carbassó al forn, tocava continuar treballant.

Enhorabona per la collita.

Testimonis

Els nostres companys i companyes, també veïns i amb els que compartim estones d'esplai, ens van donar uns carbassons redons boníssims. Les nostres mestres ens van ajudar a preparar unes truites amb ells i encara tenim el gust a la boca.

- J.M.

Mai havia menjat un carbassó tan gustós com aquests!

- G. A.

No me gusta mucho comer verduras y hortalizas, pero estos calabacines son de otro mundo. Riquísimos.

J. T.

Gràcies a les mestres per l'entrepà tan bó i als veïns per la collita.

R. A.