Pilota a l’escola

Pilota a l'escola

L'alumnat del nostre centre ha estat treballant l'esport popular valencià, la PILOTA VALENCIANA, en la modalitat de raspall. Varen preparar els seus guants de pilotaris i després d'una dura unitat didàctica pràctica en l'àrea d'educació Física, es van introduir en el Projecte "Pilota a l'Escola", coordinat per la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport.

Entrevista i sessió amb el pilotari Pedro "El zurdo".

Dins del projecte desenvolupant es va rebre la visita del famós pilotari Pedro López Ronda, conegut com "El zurdo". Li vàrem fer una entrevista que ens va ajudar a conèixer millor l'esport a nivell professional. Després, amb ajuda del també pilotari i tècnic Hèctor Ibiza, es va desenvolupar una sessió esportiva de raspall.

Cal donar les gràcies a la col·laboració i acompanyament del cap de departament d'EF de l'IES, Vicent Pérez i a la resta de persones que fan possible aquestes activitats.

IMG-7036

Imatge durant l'entrevista a Pedro. Ser professional en el món de la pilota no és fàcil, tot i que és un esport molt solidari, cooperatiu, amb uns grans valor socials, culturals i històrics.

IMG-6948

Trinquet de l'IES Joan Fuster.

IMG-7039

Rècord dels grups participants junt a Pedro i Hèctor. Passat, present i futur de la Pilota Valenciana.