BLOC 1

 

           Establir el punt de partida del grup. PONENTS: Enrique Noguera y José Ignacio Madalena

ACTIVITAT PRÈVIA

                            b) Qüestionari per a la tècnica dels 6 barrets

                            c) Graella DAFO

  •  Recurs 0.4 Exemples d’entorns web sobre CCB: 
  •  Exemples

                        a) Activitat prèvia. IES Rey Don García 

                        b) Resum activitat prèvia. Colegio La Milagrosa(Calahorra)

                        c) Exemple qüestionari d’impacte. IES Vicent Gandía

 

 

  • PRODUCTES

             Aquesta tasca consisteix a pujar els següents documents:

                           –   Producte 0.1 (Opcional).: Adaptació dela presentació: Canvissocials i educatius.

                           –   Producte 0.2.a Buidatge del qüestionari dels sisbarrets.

                            –   Producte 0.2.b. (Opcional).Conclusions utilitzantl’anàlisi DAFO

                            –   Producte 0.3 (opcional, excepte per a qui no haja fet el producte 0.2a perque ja lo havia fet l’any

                                 passat): Gràfiquesi conclusións dels resultats dels qüestionari sobre impacte)

                            –   Producte 0.4. (Opcional) Model d’accés al suport en línia en què es treballa i/oes fa la difusió del

                                projectes del centre. En el cas que es dispose d’un espai web propi envieu l’adreça.

                            –   Actes de les reunions convocades per a realitzarles activitats.

  • PER A SABER MÉS

               *BOLIVAR, A.; MOYA, J. y TIANA: Las competencias básicas: un nuevo perfil educativo para el siglo XXI 

            *BOLIVAR, A.: Para saber más sobre las CCBB

ACTIVITAT 1:

                               b) Exemples de descriptors. La contribució de les àrees al desenvolupament de les CAIP

                               c) Exemples de descriptors.Servicio Inspección y CEIP de Teide (Canarias)

                                d) Exemple de descriptors. Seminari Atlàntida-València

  • Exemples

                       Exemple de producte 1.1. Currículum real. CEIP José Ortega

  • PRODUCTES

                    Esta tasca consisteix en analitzar les accions d’aula relacionades amb les competències bàsiques

                    mitjançant la plantilla del recurs 1.1.. Esta anàlisi serà il·lustrat per les gràfiques on es represente la

                    presència de les competències bàsiques. Pot tenir-se en compte els exemples. Es considerarà en la

                    seua valoració la presentació

  •  PER A SABER MÉS

                      MOYA, J. (dir.) (2OO7). “¿Cuáles son las competencias básicas en los diseños curriculares”. Revista Escuela. nº 3, 

                      COLL, C. (2007): “Las competencias en la educación escolar: algo más que una moda y mucho menos que un remedio”. 

                      PÉREZ GÓMEZ, A. (2007): “La naturaleza de las competencias básicas y sus aplicaciones pedagógicas”. Cuadernos de                             Educación de Cantabria

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies