Establir el punt de partida del grup. PONENTS: Enrique Noguera y José Ignacio Madalena
ACTIVITAT PRÈVIA
- Recurs 0.1 Context europeu i canvis socials i educatius
- Recurs 0.2 a) Explicació de les tècniques dels 6 barrets
b) Qüestionari per a la tècnica dels 6 barrets
c) Graella DAFO
- Recurs 0.4 Exemples d’entorns web sobre CCB:
- Ministerio de Educación. Centro Nacional de Innovación e Investigación Educativa.
- Centro del Profesorado de Huelva-ISla Cristina y CEP de Bollullos Valverde.
- CIP Luis Mateo. Casasimarro. Cuenca.
- IES La Jarcia
- Centro de Formación y Recursos de Aragón
- Exemples
a) Activitat prèvia. IES Rey Don García
b) Resum activitat prèvia. Colegio La Milagrosa(Calahorra)
c) Exemple qüestionari d’impacte. IES Vicent Gandía
- PRODUCTES
Aquesta tasca consisteix a pujar els següents documents:
– Producte 0.1 (Opcional).: Adaptació dela presentació: Canvissocials i educatius.
– Producte 0.2.a Buidatge del qüestionari dels sisbarrets.
– Producte 0.2.b. (Opcional).Conclusions utilitzantl’anàlisi DAFO
– Producte 0.3 (opcional, excepte per a qui no haja fet el producte 0.2a perque ja lo havia fet l’any
passat): Gràfiquesi conclusións dels resultats dels qüestionari sobre impacte)
– Producte 0.4. (Opcional) Model d’accés al suport en línia en què es treballa i/oes fa la difusió del
projectes del centre. En el cas que es dispose d’un espai web propi envieu l’adreça.
– Actes de les reunions convocades per a realitzarles activitats.
- PER A SABER MÉS
*BOLIVAR, A.; MOYA, J. y TIANA: Las competencias básicas: un nuevo perfil educativo para el siglo XXI
*BOLIVAR, A.: Para saber más sobre las CCBB
ACTIVITAT 1:
- Recurs 1.1: Graella per al registre de les accions d’aula
b) Exemples de descriptors. La contribució de les àrees al desenvolupament de les CAIP
c) Exemples de descriptors.Servicio Inspección y CEIP de Teide (Canarias)
d) Exemple de descriptors. Seminari Atlàntida-València
- Exemples
Exemple de producte 1.1. Currículum real. CEIP José Ortega
- PRODUCTES
Esta tasca consisteix en analitzar les accions d’aula relacionades amb les competències bàsiques
mitjançant la plantilla del recurs 1.1.. Esta anàlisi serà il·lustrat per les gràfiques on es represente la
presència de les competències bàsiques. Pot tenir-se en compte els exemples. Es considerarà en la
seua valoració la presentació
- PER A SABER MÉS