El passat 4 de març vam viure un concert molt especial al Casino Antic de Castelló amb motiu del Dia de la Dona. Va ser una vesprada plena d’emoció i talent, on l’alumnat va demostrar el seu alt nivell musical i la seua capacitat de transmetre a través de l’art.
El programa, dedicat íntegrament a compositores, va posar en valor el seu llegat i va visibilitzar un repertori que mereix més reconeixement.
Enhorabona a les alumnes pel seu esforç i al professorat per fer-ho possible. Una experiència enriquidora que ens recorda el poder de la música com a eina d’expressió i igualtat. 🎶
