Música en femení

El passat 4 de març vam viure un concert molt especial al Casino Antic de Castelló amb motiu del Dia de la Dona. Va ser una vesprada plena d’emoció i talent, on l’alumnat va demostrar el seu alt nivell musical i la seua capacitat de transmetre a través de l’art.

El programa, dedicat íntegrament a compositores, va posar en valor el seu llegat i va visibilitzar un repertori que mereix més reconeixement.

Enhorabona a les alumnes pel seu esforç i al professorat per fer-ho possible. Una experiència enriquidora que ens recorda el poder de la música com a eina d’expressió i igualtat. 🎶

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies