• CIRCUMSTÀNCIA ESPECÍFICA PROCÉS D’ADMISSIÓ 2024-2025
  • PROCÉS D’ADMISSIÓ 2024-2025

Educació Infantil i Educació Primària

• Neteja ambiental
    Amb motiu del dia internacional de la Terra, el passat 22 d’abril, la nostra comunitat educativa demostra per tercer any consecutiu el seu compromís amb la sostenibilitat i la protecció del medi ambient amb l’activitat de plogging que enguany es realitzarà al poble d’Ain aquest dissabte 27 d’abril.

• LA NOSTRA MÚSICA
  • CELEBRACIÓ DIA DE LA DONA 8

En un emotiu esdeveniment, ahir 8 de març es va rendir homenatge a les mares, àvies, germanes i altres dones significatives per al nostre alumnat. La jornada va estar marcada per mostres d’afecte, reconeixement i gratitud envers aquestes dones excepcionals que va tocar els cors dels assistents.

L’esdeveniment va destacar l’acció artística ELLA, que va captivar totes les persones presents a l’acte que va ser recolzat pel regidor d’educació: `Àlex Clausell i la regidora de serveis socials: Isabel Monfort demostrant el suport i reconeixement al centre per la jornada dedicada a destacar la importància de les dones a les nostres vides i sobretot, les dones rellevants i especials del nostre alumnat.
    Sens dubte, un homenatge inoblidable a totes les dones extraordinàries que formen part de la comunitat educativa.