MENJADOR ?

A L’ATENCIÓ DE LES FAMÍLIES QUE FAN ÚS DEL SERVEI DEL MENJADOR ESCOLAR:

La forma de pagament passa a ser a 10 quotes (que variaran en funció de les dies que té el mes), i no a sis com abans. A més, es cobraran a mes vençut. Això vol dir que la remesa es passarà a principi del mes següent. Per tant, setembre es cobrarà a principi d’octubre i així cada mes fins arribar a juny que es farà a juliol.

El punt anterior implica que els comensals que no vagen a assistir al menjador escolar per motiu justificat, han d’avisar al centre de 9 a 9,30h d’eixe mateix dia, mitjançant trucada de telèfon o avisant al conserge. D’aquesta manera, a la minuta diària quedarà descomptada la part proporcional de matèria prima (ja que la part que correspon al monitoratge i la cuina, igualment l’abona el centre i no es pot descomptar). Els recordem que el telèfon del centre és 964558490.

La quota diària queda establerta en 4,25 euros.

Preguem a totes les famílies, dotades d’ajuda de menjador o no, que faciliten el compte bancari per poder domiciliar el cobrament   tant de les mensualitats completes per als que no reben ajuda, com de la diferència que es crea entre la quantitat otorgada d’ajuda  i els 4,25 euros que val la quota diària. Aquest abonament, també es farà mensualment (i no en una sola quota com abans). Si no  han facilitat encara el compte bancari,s’ha de fer quant abans.

Els alumnes que es queden de manera eventual, també han d’avisar al centre per telefonada o al conserge al mateix horari citat anteriorment, de 9 a 9,30h del mateix dia. D’aquesta manera s’avisarà a la cuinera de la seua assistència. És molt important cumplir amb aquest horari. Aquest tipus de comensals abonarà la quota diària mitjançant ingrés o transferència al compte bancari del centre, que se’ls facilitarà en l’avís de pagament.

També informem a les famílies, que a partir d’aquest curs, els dies que els alumnes ixquen  d’excursió que implique estar tot el dia complet fora del centre, rebran servei de picnic, que estarà composat de dos entrepans, botelleta d’aigua i peça de fruita o suc.

Per qualsevol aclariment poden parlar amb l’encarregada de menjador o cridar al centre en horari de menjador, que enguany és de 14 a 15:30h.