CARACTERÍSTIQUES

? L’escola CEIP PARE VILALLONGA és un centre d’educació infantil i primària d’una línia i amb un horari de 9 a 14h, amb una elevada participació en les activitats complementàries programades fins a les 17h dins del Projecte de Jornada Continuada que es va aprovar a l’abril de 2017 i es va començar a aplicar el curs 2017-2018. Compta amb 9 unitats; 3 en educació infantil i 6 en educació primària.

El programa lingüístic que es porta a terme en el centre és el Programa d’educació Plurilingüe i Intercultural (PEPLI); la llengua del centre és el valencià però la llengua materna de la majoria del nostre alumnat és diferent. El valencià com a llengua vehicular del nostre Projecte Lingüístic de Centre conviu amb un ús majoritari del castellà tot i que, el romanés i l’ àrab són les llengües pròpies d’un 8,7 % de les famílies del centre .

Per complementar l’oferta que realitza el centre, hi ha diversos serveis que també es realitzen al centre, com el menjador i l’escoleta matinera.

▶️ Per a més informació podeu consultar ➡️ GUIA DE CENTRES (CEIP PARE VILALLONGA)