Pèrdua d´escolaritat

L’alumne matriculat té l’obligació d’assistir a classe i l´EOI controla aquesta assistència.

És obligació de l’alumne portar un control de les seues faltes.

Per al curs 2022-2023,el nombre màxim de faltes d’assistència injustificada és del 15% (9 classes).

Segons la normativa de la Conselleria, si desitja matricular-se el curs següent, el farà en període de vacants tant si supera o no el curs.

Pel que fa a la avaluació:

• Alumnes de el primer curs dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2: ja no pot realitzar les proves de seguiment però sí que pot, presentar-se a la prova final i a la convocatòria extraordinària
  • Alumnes de el segon curs dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2: pot realitzar la prova de certificació si s’ha inscrit en el termini corresponent per als alumnes oficials

Es publicarà en la nostra pàgina web el llistat d’alumnat amb pèrdua d’escolaritat. És obligació de l’alumne el consultar aquests llistats. Els alumnes sancionats amb pèrdua d’escolaritat disposaran d’un termini per a presentar documentació que justifique les seues faltes.

Descarregue el document ACÍ.

IMPORTANT – DATES A CONSIDERAR

– PUBLICACIÓ LLISTAT PE – 28 d´abril

– PRESENTACIÓ DE JUSTIFICANTS EN SECRETARiA – 2 i 3 de maig

Es consideraran faltes justificades mitjançant presentació de la documentació pertinent els següents casos establits pel Consell Escolar:

• Menors (aportant el llibre de família) i de majors (aportant el DNI del major i un informe mèdic)
  • Preparació d’exàmens (aportant un escrit del centre en el que s’especifique el període d’exàmens i un escrit de la persona implicada explicant la situació. Si és un menor, el pare/mare/tutor haurà de fer l’escrit)
  • Augment de la càrrega laboral dels autònoms presentant l’últim rebut d’autònom més un document explicatiu de la situació.
  • Viatge d’estudi de duració inferior a 2 mesos consecutius.
  • Viatge de treball de duració inferior a 2 mesos consecutius.
  • Contracte temporal de treball o de pràctiques de duració inferior a 2 mesos consecutius.
  • Curs del SERVEF de duració inferior a 2 mesos.
  • Torns de treball.
  • Sessions d’avaluació i reunions del centre (en el cas que l’alumne siga docent).
  • Assistència a examen.
  • Malaltia greu/hospitalització de l’alumne o d’un familiar de 1r grau.
  • Defunció d’un familiar de 1r grau.
  • Matrimoni o unió de fet de l’alumne.
  • Adopció/maternitat/paternitat.