Dia Internacional de la Dona

Alumnes i personal de l’IES Matemàtic Vicent Caselles Costa es varen concentrar a les portes del centre vestits de negre per tal d’adherirse a la celebració el Dia Internacional de la Dona mostrant cartells fets pels i per les alumnes i a la vegada donar visibilitat a la protesta contra la violència masclista. Recordem que des de que va començar 2017 s’han produit 17 assassinats de dones a mans de les seues parelles o ex-parelles i concienciem als nostres joves d’aquesta lacra. Només mitjançant l’educació es pot previndre i combatre la violència masclista.

{gallery}2016_dia_dona{/gallery}