Trobades robòtiques a la Marina

El divendres 3 de maig, el departament d’informàtica del nostre institut va viure una jornada d’aprenentatge en les Trobades Robòtiques a la Marina Alta, celebrades al local el Prado a Ondara. Acompanyats per alumnes, vam explorar un món de possibilitats en el camp de la robòtica.

Durant l’esdeveniment, els alumnes van tenir l’oportunitat de participar en tallers innovadors i dinàmics. Entre els tallers més destacats es trobaven el disseny 3D, la creació de robots i altres activitats que van posar a prova la seva creativitat i habilitats tècniques. La interacció amb altres instituts va enriquir encara més l’experiència, ja que es va donar lloc a un intercanvi de coneixements i a la descoberta de noves idees i perspectives.

Les Trobades Robòtiques a la Marina Alta van ser una gran experiència positiva pels nostres alumnes, impulsant-los a explorar i innovar en el món de la tecnologia i la robòtica.