Convocatòria de beques per al curs 2024-2025

La convocatòria de beques per al curs 2024-2025 ja té dates.

Qui pot sol·licitar-la?

Els alumnes i alumnes que vagen a cursar estudis postobligatoris (batxillerat, Formació Professional, ensenyaments artístics, esportives, d’idiomes o estudis universitaris, entre altres) poden sol·licitar aquestes ajudes des del 19 de març fins al 10 de maig.

Quan i com presentar-la?

La convocatòria general de beques i ajudes a l’estudi per al curs 2024-2025 s’obrirà dimarts 19 de març. Les ajudes per a estudis postobligatoris es podran sol·licitar fins al 10 de maig a través de la seu electrònica del Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports.

Si encara no sé quin estudi postobligatori cursaré, cal presentar-la?

Com en la convocatòria anterior, hauran d’emplenar una sèrie de dades provisionals, que podran modificar més endavant, i hauran de fer-ho, tot i que no sàpiguen encara les notes que obtindran aquest curs, què estudiaran en el que ve o si continuaran o no amb la seua formació.

Enllaç per al tràmit: beques2024-2025