Intercanvi 1er Batxillerat

La setmana del 18 al 21 d’abril vam gaudir de la visita dels alumnes d’intercanvi de Païxos Baixos.

• El dimarts vam anar amb ells al Castell de Dénia on les vistes i l’historia els va deixar encantats.
  • El dimecres amb companya dels alumnes de 1º BAT vam visitar Altea, recorrent el casc antic van tindre oportunitat de conèixer l’historia i de compartir amb els seus Twins d’una primera excursió tots junts.
  • El dijous vam passar el dia a València, on vam recórrer no sols el casc antic sinó també la Ciutat de les Arts i les Ciències. En aquesta oportunitat van ser els alumnes de BAT amb els seus twins els que van fer de guies turístics i ens van parlar dels monuments i edificis més emblemàtics de la ciutat.
  • Finalment el divendres vam gaudir d’una excursió al Montgó, per a tancar la setmana descobrint la naturalesa que ens envolta i així que pugen portar-se el records no sols del pobles i ciutats però també de la muntanya.

Esperem que ells hagin gaudit tant com nosaltres i que les amistats i els records duren tota la vida.