Teatre francés

El departament de francés va organitzar una eixida amb 72 alumnes a València el dia 7 de març per assistir a l”obra “le chef “organitzat per la companya Transeduca, versió adaptada per al nivell escolar de la pel·lícula en francès del mateix títol. Prèviament es varen treballar en classe el material facilitat per la companya a més tractant-se d’una obra gastronòmica, es va repassar vocabulari culinari a més de l’ utilització dels articles partitius. Eixe dia, eixirem a les 9 del mati i es va fer una parada prèvia a la Ciutat de les Ciències i les Arts en València .Una volta finalitzada l’obra, els actors  iniciaren una conversa amb els alumnes, els quals varen fer algunes preguntes.Hem de recalcar el perfecte comportament de tot l’alumnat.