BREU PASSEIG MUSICAL

El dia 23 de juny, últim dia de classe, el departament de música va organitzar un concert on l’alumnat va interpretar una selecció de peces treballades durant el curs. El repertori consistia en un breu passeig musical a través de la història. Es van interpretar músiques medievals, danses renaixentistes, i música del segle XIX fins l’actualitat. Van intervindre els cursos de 1r, 2n i 3r ESO, i cada grup tenia un alumne/a del mateix grup que s’encarregava d’introduir allò que anaven a interpretar i de la presentació del seu grup. La participació en l’organització del concert per part de l’alumnat va ser excel·lent. Dues alumnes de 2n d’ESO es van encarregar de crear un cartell anunciador del concert i l’organització portava la corresponent credencial identificativa per tal que tot funcionara de la millor manera possible. Per acabar, un grup d’alumnes va ballar la coreografia de la cançó Sense parar acompanyades de la resta de cursos cantant aquesta cançó, que està inclosa en el disc que hem gravat dins del projecte Com Sona l’ESO. El grup de ball va fer un gran treball, ha estat admirable la dedicació i el compromís ferm en els assajos i sobretot, en el resultat final. A mode de cloenda vam cantar Que tinguem sort, de Lluís Llach, amb l’acompanyament en directe de quatre alumnes guitarristes que destaquen per la seua qualitat humana i musical.

Comptat i debatut, una experiència satisfactòria per a acabar un curs tan complicat, ple de distàncies, de pors i de rostres partits. Perquè com diu la cançó, malgrat la boira cal caminar.

Bon estiu!

Departament de Música.