VISITA A LA CATEDRAL DE VALÈNCIA I A LA CAPELLA DEL SANT GRIAL

El dia 26 de febrer de 2019, l’alumnat de 4t ESO amb el departament de religió i ciències socials van visitar la catedral de València per entendre “in situ” l’arquitectura, l’escultura i la pintura gòtica valenciana, a més de la visita a la capella del Sant Grial i el campanar gòtic conegut com el Miquelet.

L’alumnat ha reconegut les característiques principals del gòtic i la particularitat de les construccions en l’antic Regne de València, com l’alçada, el sustrat de la catedral, l’orientació i les parts de la construcció; les diferents escenes escultòriques (façana dels apòstols); els frescos de l’abscís, etc.

Respecte a la capella del Sant Grial: l’origen, l’arribada a la ciutat, les diverses parts del calze, sobretot la que possiblement fou utilitzada per Jesucrist en últim sopar i la conservació en l’actualitat. L’alumnat de religió farà un treball de l’activitat.

{gallery}2018/catedral{/gallery}