Còmic Con València

L’alumnat de 2n ESO i un petit  grup de 2n de BAT del nostre IES va visitar el passat 22 de febrer de 2019 la “Còmic Con València” en la Fira de Mostres de Paterna.

Amb aquesta activitat s’ha pogut entrar en contacte directe amb el món del còmic a nivell professional, tant nacional com internacional.  En aquesta fira es presenta el Còmic com el que realment és: un mitjà de comunicació amb moltes vesants: cultural, social, lúdica o artística.

Les nostres alumnes i els nostres alumnes han pogut gaudir del muntatge que és tota aquesta fira amb tots els aspectes que envolten el món de Còmic i que difícilment es poden tots un mateix temps i lloc.

Des del departament d’Arts Plàstiques estem ja preparant la pròxima edició, per a que siga més intensa i la puguen gaudir més l’any que ve.

{gallery}2018/comic{/gallery}