Participació en el concurs de programació d’App’s mòbils

Els alumnes de primer i segon de batxillerat de l’assignatura de TIC I i TIC II han participat en el concurs de programació d’aplicacions mòbils organitzat per la Universitat Politècnica de València el darrer mes de febrer. Aquest concurs consistia en la creació d’una aplicació mòbil per al sistema operatiu Android en equip. Des de el nostre institut han participat 10 equips entre els quals s’ha de destacar a l’alumne Jesús Carreño que hi ha optés una menció especial pel seu treball.

En total, al concurs han participat 10 poblacions diferents (Alcoi (3), Muro d’Alcoi, Ontinyent (3), Bocairent, Banyeres de la Mariola, San Vicent del Raspeig, Gata de Gorgos, Torrevella, Benidorm (2) i València) amb un total de 210 d’alumnes participants que han presentat un total de 84 projectes.

Totes les aplicacions ens troben en la Play Store de Google per a la seva descarrega.