Visita IVAM

El dia 6 de març, alumnat de 3r i 4t d’ESO ha visitat l’Institut Valencià d’Art Modern “Julio González” (IVAM).  La idea d’aquesta activitat és la d’introduir els/les estudiants en el món de l’art contemporani i que vaja familiaritzant-se amb ell, i també tenir una millor disposició envers les creacions dels artistes plàstics des de l’últim segle i mig de la nostra història fins a l’actualitat.

L’exposició triada porta per títol “L’Eclosió de l’Abstracció”, tota amb obres propietat del mateix IVAM, que van des de mitjans del segle XX fins als nostres dies. Aquesta ha estat una visita guiada per estudiants del màster d’Història de l’Art.  També s’han pogut visitar de forma lliure altres tres exposicions: “Please come back.¿El món com a presó?”, presentada per José Miguel G. Cortés, (director de l’IVAM) i Hou Hanru, (director del Museu Nacional d’Art del s. XXI de Roma); “Al borde del Mundo”, de Federico Guzmán i “Joan Miró, orden i desorden”, de Joan Miró.

Cal assenyalar que la major part de l’alumnat ha estat bastant impresionat, no sols per les exposicions en sí mateix, sino també per l’àmbit on estan exhibides: el museu IVAM; i molts d’ells repetirien l’activitat sense dubtar-ho.

.

{gallery}ivam2018{/gallery}