Concurs de programació de videojocs

Divendres passat 11 de maig va tindre lloc en el Saló de Graus “Roberto García Payá” del Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV) , la presentació de projectes i la posterior entrega dels premis corresponents a la 3a edició del Concurs de Programació de Videojocs, activitat englobada dins de la programació habitual de la Setmana de la Ciència. El concurs, que organitza el Grau en Enginyeria Informàtica d’este campus, compta amb la col·laboració de la Càtedra “d’Alcoy Ciutat del Coneixement” firmada amb l’Ajuntament d’Alcoi, la Diputació Provincial d’Alacant, el Programa de Generació Espontània de la UPV, amb la col·laboració de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia – Ministeri d’Economia, Indústria i Competitivitat. Esta 3a edició del concurs, ha comptat amb la participació de 69 alumnes, tutelats per 11 professors, pertanyents a 9 col·legis i instituts d’educació secundària d’Alcoi, Cocentaina, Banyeres de Mariola, Ontinyent, Gata de Gorgos i Bogotà (Colòmbia) presentat un total de 43 videojocs, 10 en modalitat lliure i 33 en modalitat Gamesonomy.

Els alumnes de l’assignatura d’informàtica han participat, obtenint una menció especial l’alumne Jesús Carreño pel seu joc “What´s left i Gavitron”.