Activitats dia internacional de la dona

Durant el mes de març en l’IES s’han realitzat múltiples activitats encaminades a ressaltar el paper de la dona en la cultura, en la ciència i com a emprenedores amb l’objectiu clar d’empoderar a les nostres alumnes i companyes i sensibilitzar a tota la comunitat educativa.

En els passadissos hi ha exposicions organitzades pels diferents departaments, com el de Física i Química: «Les dones i la ciència»; el treball de l`àrea d’ Economia realitzat pels alumnes sobre dones emprenedores i els murals de «Les dones en la Història» del Departament d’Orientació.

A mès a més. la Coordinadora d’Igualtat i Convivència, Vicen Pedròs va proposar una experiència que resultà molt interessant, adressat als alumnes de 1º i 2º de l’ESO, seguint la línia de l’experiència d’innovació educativa d’intercanvi d’experiències intergeneracionals.

Van participar en els diferents grups les àvies dels alumnes de les següents classes de 1º i 2º ESO:

1ºESO A: Alumne Joan Costa Signes-Monfort- Xaro Miñana.
1ºESO C: Alumnes Angela Soria-*Paquita Oliver Signes «*Paquita *Carrano»
Nuria Cabrera: María Noguera Salva.
2ºESO A: Alumnes Miguel Miñana- Rosario Noguera.

Antonio Vicente Vives Verdú-Maria Salva Font
2ºESO C: Alumna Rosa Velló -Ana Grimalt.

Per als alumnes de 3º ESO el Cronista de Gata Miguel Vives va fer una interessant exposició sobre la vida de les dones de Gata més relevants i els treballs i dificultats de la època.

{gallery}actidona18{/gallery}