Visita al teadre de 2º de l’ESO “*MR, Bullying: Tots contra ell”

El passat 9 de Novembre els alumnes de 2º de l’ESO van ser juntament amb el Departament de Llengua Castellà i el de l’Orientació a veure la funció patrocinada per Transeduca.

L’obra, tracta sobre un tema tan actual ,(lamentablement) com és l’assetjament escolar, a través de la relació entre les dues protagonistes principals. Amb una posada en escena molt impactant i senzilla alhora quanta la relació entre dues alumnes d’un mateix institut amb dos rols clarament diferenciats. Marta, és una alumna nouvinguda a un institut nou amb una adaptació bastant fàcil que es fa ràpidament amb un grup d’amigues de la seua classe. Laura, una alumna de 4º de l’ESO decideix que no li cau bé i decideix posar al seu grup en contra, parlant malament d’elles i posant-les en contra seva. L’obra té un final obert que convida al debat posterior en les aules i després de la representació els alumnes tenien la possibilitat de preguntar els seus dubtes i fer els seus comentaris a les actrius principals. En general, a l’alumnat li agrade l’activitat i van gaudir de l’activitat i dir que també aprofitem el temps abans de començar l’obra per a anar al port de Denia i veure els vaixells i gaudir de l’esmorzar al sol.

{gallery}teatro_mrbullying{/gallery}