Intercanvi amb Holanda

Del 9 al 16 d’abril han visitat Gata un grup de 19 alumnes holandesos amb els seus professors dins del marc de l’intercanvi lingüístic i cultural del nostre centre i l’Ulenhof College de Doetinchem, organitzat pel Departament d’Anglès. Hem combinat el desenvolupament d’un projecte sobre el futur laboral, realitzat pels nostres alumnes de primer de Batxillerat i els alumnes holandesos amb visites turístiques a Altea, Dénia i València i altres activitats com una pujada al Montgó i una excursió per mar a Xàbia, durant la qual varem avistar delfins!

El temps ens ha acompanyat durant tota la setmana i els holandesos s’han fet de voler en les famílies que els acollíen. S’han establert llaços d’amistad que es renovaran en setembre, quan els nostres batxillers visiten Holanda.

Gràcies a tots els que han col·laborat per a que esta experiència haja sigut un èxit!