Excursió a Tabarca

En els últims dies del curs, diversos grups d’ESO  i Batxillerat van realitzar una excursió a l’Illa  de Tabarca, on van gaudir d’una jornada de convivència en un entorn natural i de gran valor històric. L’activitat va permetre a l’alumnat conéixer millor este singular enclavament del litoral alacantí, compartir experiències fora de l’aula i acomiadar el curs en un ambient distés i festiu. El bon temps i l’excel·lent ambient entre companys van contribuir a l’èxit d’una eixida que va deixar un magnífic record entre els participants.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies