En els últims dies del curs, diversos grups d’ESO i Batxillerat van realitzar una excursió a l’Illa de Tabarca, on van gaudir d’una jornada de convivència en un entorn natural i de gran valor històric. L’activitat va permetre a l’alumnat conéixer millor este singular enclavament del litoral alacantí, compartir experiències fora de l’aula i acomiadar el curs en un ambient distés i festiu. El bon temps i l’excel·lent ambient entre companys van contribuir a l’èxit d’una eixida que va deixar un magnífic record entre els participants.
