El passat 17 de juny els alumnes de 3r de PDC van fer una escape room fora del centre. Els alumnes van haver de treballar en equips per a poder superar les proves
de la escape room. A més de gaudir molt, han millorat la seua cohesió de grup. A més, van tindre proves relacionades amb continguts d’història que han treballat
durant el curs. Va ser una gran aventura!
