Els alumnes de 3r de PDC van celebrar la fi de curs a la platja el passat 18 de
juny. Després de tot l’esforç mostrat durant el curs, es van poder relaxar un dia a la platja. Van jugar a diferents jocs, van compartir menjars, van parlar molt i es van refrescar. Després d’esta jornada, s’han creat més vincles entre ells. Van viure tota una experiència junts!
