Racó Erasmus+

L’institut Joanot Martotell d’Elx ha inaugurat un mural inspirat en la bandera d’Europa en el racó Erasmus+, situat en el vestíbul de la primera planta del centre educatiu. El panell decoratiu està realitzat amb materials reciclats com a paper de periòdic i cartó; i va ser creat per l’alumnat en un taller organitzat pels docents Cristina Soto, M.ª Carmen Pérez i Antonio Sánchez en les jornades solidàries d’abril.

El mural es convertirà en un punt de trobada per als estudiants i el personal del centre educatiu. En ell es mostraran les novetats del projecte Erasmus+, així com altres detalls i curiositats sobre els països que formen part de la Unió Europea. Així mateix, el mural es completarà amb altres decoracions que es realitzaran en tallers en les primeres setmanes de juny.

La creació d’aquest mural és una mostra més del compromís de l’Institut Joanot Martotell amb la promoció de la mobilitat i l’intercanvi cultural entre els joves d’Europa. Des del centre educatiu s’aposta pel programa Erasmus+ com una eina fonamental per a la formació i l’enriquiment personal de l’alumnat i el professorat, i el mural és una manera de transmetre aquests valors a tota la comunitat educativa.