Visita a la Fira Comarcal de la Formació Professional

El passat 9 de maig els alumnes de 4t ESO i 1r FPB van assistir a la Fira Comarcal de la Formació Professional que va tindre lloc a Crevillent, on van visitar l’ampli ventall d’estands de cicles formatius bàsics, mitjans i superiors que s’imparteixen en els diferents centres educatius d’Elx i voltants.

Els alumnes van aprofitar per a resoldre els seus dubtes sobre característiques, duració, formes d’accés, eixides professionals, etc., d’aquells cicles formatius que més van despertar el seu interés, així com també es van informar dels cicles més nous que donaran principi el pròxim curs acadèmic.

L’objectiu d’aquesta fira és informar i orientar a l’alumnat per a ajudar-los en la presa de decisions formatives i professionals que els permeta una adequada incorporació al mercat laboral en un futur pròxim.

Manoli Miralles
Departament de Comerç