Tallers amb temàtica europea

L’Institut Joanot Martorell d’Elx ha dut a terme uns tallers amb temàtica europea durant les jornades solidàries, prèvies a les vacances de Pasqua. Aquestes activitats, emmarcades en el projecte Erasmus+ del centre educatiu, han tingut com a objectiu fomentar la creativitat i el coneixement de la cultura europea entre l’alumnat.

Un dels tallers ha sigut el de manualitats, en el qual els estudiants han tingut l’oportunitat de realitzar clauers inspirats en la bandera europea. Amb l’ajuda de materials com a corda i granadures, els estudiants han creat peces úniques en aquesta activitat organitzada per membres de l’equip Erasmus+.

A més, s’ha dut a terme un taller de cuina europea en el qual l’alumnat ha pogut experimentar amb plats típics de diferents països del continent. En aquesta ocasió, s’ha centrat en la gastronomia alemanya i els estudiants han preparat deliciosos gossets calents.

Aquests tallers han sigut una oportunitat única perquè els estudiants de l’Institut Joanot Martorell puguen conéixer més sobre la cultura europea mentre es diverteixen i aprenen noves habilitats.