Este còmic-relate compte la història de Rai, un xiquet que patix una malaltia rara i roman ingressat en un antic hospital. Viu sota la cura dels seus avis, ja que el seu pare va marxar lluny i la seua mare va morir quan ell era xicotet, per la qual cosa la seua vida mai ha sigut fàcil.
Per a evadir-se de la realitat, imagina dos mons en els quals busca un company d’aventures i intenta tornar a veure a la seua mare.
Este còmic m’ha semblat bastant interessant. No he arribat a entendre completament tots els seus detalls en una primera lectura, però crec que és una d’eixes històries que guanyen significat quan es tornen a llegir. En qualsevol cas, és una història preciosa que pot arribar a emocionar a qui la llija.
Per tot això, la recomane.


Ressenya realitzada per: alumnat de 1r de Grau Mitjà d’Activitats Comercials










