Este còmic conta la història de Sophie, qui, després de ser admesa en la Reial Acadèmia de Màgia, es muda molt lluny de la seua mare i àvia per a estudiar allí. Després d’arribar, es troba amb la seua tia i cosina, a les quals mai havia conegut, però a causa del seu poc contacte amb la màgia la tracten del pitjor. Aconseguirà fer que la seua tia i cosina l’accepten?
Este còmic la veritat és que és bo. El seu estil artístic és molt bonic i té un missatge que m’ha encantat. Els seus girs de trama també em van sorprendre bastant i estan ben executats, encara que sent que s’han deixat algunes trames sense desenrotllar (o potser és només cosa meua). En general, la història està molt bé. Ho recomane.


Ressenya escrita per l’alumnat de 1r de Grau Mitjà Activitats Comercials
