iMou-te: Projecte Transita

🧑🏼‍🦽👩🏻‍🦽La setmana passada professorat d'Informàtica del nostre centre va visitar l'IES Marcos Zaragoza de La Vila Joiosa dins del programa *iMou-te de la Conselleria.

Allí els van explicar el projecte Transita, una aplicació informàtica per a facilitar la mobilitat en persones amb discapacitat motriu que estan desenvolupant amb l'alumnat d'informàtica del Cicle Superior de Desenvolupament d'Aplicacions Multiplataforma (*DAM). El projecte Transita facilita la cerca de rutes per a traslladar-se des d'un punt a un altre de la localitat de La Vila evitant tots els punts no transitables, com pot ser un escaló sense rampa o una vorera en mal estat.

En esta trobada, d'una banda el professorat participant ens va explicar com s'havien organitzat per a desenvolupar el projecte i el propi alumnat la manera de dur-lo a terme, destacant el benefici d'haver realitzat un projecte que treballa diverses matèries de manera simultània i amb un enfocament transversal d'ajuda a la comunitat.

Amb esta mena de visites ens enriquim per a continuar apostant per una educació de qualitat que estiga al servici dels ciutadans.

Enhorabona pel vostre treball @iesmarcos !

imoute-transita