L’IES “Les Espeñetas” guanyador del 1r premi de l’II Concurs de Cultura Financera

L’alumnat de 1r Batxillerat de l’IES “Espeñetas” dirigit per la professora del Departament d’Economia, Cristina Javaloyes, ha rebut el 1r Premi en la categoria ESO, de la II Edició del Concurs Cultura Financera, organitzat per la Facultat d’Economia de València.

L’obra guardonada ha sigut “Previnguts: Acció!”, un vídeo elaborat per l’alumnat, que va cursar l’any passat 4t de l’ESO, i que ha sigut dirigit per la professora Cristina Javaloyes. L’obra mostra els beneficis d’establir un pressupost i el foment de la cultura financera, d’una forma creativa i original.

Els autors del treball han sigut: Brandon Albarado, Carla Cases, María Cayuelas, Paloma Devesa, Alejandro Fenoll, Germán Hernández, Rubén Sarmiento i David Soto.

Des de l’IES “Les Espeñetas”, compromesos amb el nostre alumnat, donem l’enhorabona als premiats i a Cristina Javaloyes per la seua iniciativa i entusiasme en aquest treball.