Escolarts. L’escola fa teatre.

L’Escola fa Teatre

El nostre centre ha participat al programa L’Escola fa Teatre 2023, i va treballar molt durament durant el tercer trimestre del curs per muntar una de les obres proposades per l’organització del programa Escolarts. La mestra de 5è de primària, amb l’ajuda d’altres mestres del centre, han sigut els encarregats de lluitar i barallar-se, perquè alumnat castellanoparlant s'esforçara i traguera l’obra avant. Finalment l’obra representada ha sigut «La Beluga”.

L’obra va escenificar-se el passat 19 de juny, a l’Auditori Municipal. El alumnat de 5è va convidar al a tot l’alumnat del centre, i amb la pega de cartells, fets per l’alumnat, a tota la població de Salinas. L’auditori va omplir-se per a arropar al nostre alumnat que va fer una magnífica representació.