Escola fa ràdio

Escolarts Escola fa ràdio és un projecte educatiu lligat a la dinamització del plurilingüisme, al foment de l’expressió artística i al coneixement del llenguatge periodístic en l’àmbit de la comunicació radiofònica. El projecte consisteix en la creació de contingut, planificació i elaboració d’un programa de ràdio o podcast per part de l’alumnat, amb l’ajuda del professorat.Els alumnes de 2n de primària seran els encarregats de dur a terme este projecte durant este curs escolar.Ho fan amb moltes ganes i il·lusió i esperen que els programes que realitzen us agraden molt.

La ràdio Escolar és una font de creatividad que unix al professorat, alumnat i altres agents involucrats en el projecte de la ostra escola.El principal objectiu d`aquest projecte és fometar la millora de l`expressió oral en valencià.

OBJECTIUS:

-FOMENTAR LA CREATIVITA.

-MOTIVAR L`ALUMNAT A DESENVOLUPAR DUNA MANERA DIVERTIDA CONTINGUTS DE L`AULA.

-COMPAGINAR ELS INTERESSOS DE L`ALUMNAT AMB LES DISTINTES ÀREES DEL CURRÍCULUM.

PROGRAMES DE RÀDIO CURS 23-24

EPISODI 1.PARLEM AMB EL DIRECTOR DEL NOSTRE COL·LEGI