Escolarts. L’escola dansa.

L’Escola Dansa

El nostre centre ha participat al programa L’escola dansa 2024, i va treballar molt dur des de el mes de gener per muntar les danses proposades per l’organització del programa Escolarts.

D'una banda, el claustre va triar la dansa "Paraules que abracen" de NIUSS per a culminar la celebració del dia de la dona el passat 8 de març. Tot l'alumnat va participar amb molt de lliurament i il·lusió en l'aprenentatge de la dansa i la seua posterior interpretació en un acte obert a tota la comunitat educativa.

D’una alta, els cursos de 4t , 5è i 6è de primària han sigut els cursos elegits pel mestre de música, i les danses representades han sigut:
- 4t :"Peaces”, David González Martínez.
- 5è: "Invencibles”, Nixon.
- 6è: "Espremedors” La fúmiga.

Les 3 danses van escenificar-se al acte de graduació i fi de curs del centre, i ve ser tot un èxit perque a la citada graduació es va reunir tota la comunitat educativa.