Projecte de lectura “Eureka 2.0”
QUAN LLEGIREM?
Al nostre centre donem especial importància a la lectura com a eina clau per a l’aprenentatge i el desenvolupament personal. Per això, hem incorporat 20 minuts de lectura diària dins l’horari escolar.
Perquè tot l’alumnat puga gaudir-ne i s’integre en la dinàmica de totes les matèries, la franja horària de lectura canvia cada setmana. D’aquesta manera, cada assignatura té el seu espai per a conviure amb la lectura i es fomenta l’hàbit lector de manera transversal.
L’objectiu de la lectura, a més, és crear un temps de silenci, calma i concentració que ajude el nostre alumnat a descobrir el plaer de llegir, a ampliar el seu vocabulari i a reforçar les seues competències en comprensió i expressió lectora.
Llegirem tots, professorat i alumnat dels grups de l’ESO i FPB a partir del 22 de setembre.

BIBLIOEDU: Consulta els llibres de la biblioteca “CONXA LLORCA I BARRERES”
QUINES ACTIVITATS REALITZA LA COMISSIÓ DE BIBLIOTECA?
La Comissió de Biblioteca du a terme moltes activitats relacionades amb el foment de la lectura i amb la dinamització de la biblioteca, com per exemple:
- La gimcana literària dedicada a Enric Valor, els còmics i el Petit Príncep
- Campanya d’estiu “Tanca la pantalla, obri un llibre”
- Cartes d’amor i amistat per Sant Valentí
- Recomanacions de lectures
- Taller de punts de llibres
- Campanya per al foment lector a les xarxes socials: @biblioteca_iesvalldelasafor
Ací teniu algunes imatges:

