Universitat

Tota la informació de les proves d’accés a la Universitat PAU 2024 ací: document de ponderacions, estructura i exemples d’exàmens, dates i horaris, ús de calculadora, revisions…

Horari_PAU_2024

INSTRUCCIONS MATRÍCULA PAU 2024

Document de Ponderacions Fase Específica PAU 2024

COM ES CALCULA LA NOTA D’ACCÉS A UN GRAU UNIVERSITARI? NOTES DE TALL CURS 2023-24

La Universitat Politècnica de València té un simulador per a calcular-te la NAT (nota d’accés a un títol universitari o grau). La NAT d’un mateix alumne/a pot ser diferent, dependrà del grau ja que les ponderacions són diferents segons el grau universitari o carrera. Per a un alumne/a que ve del batxillerat la NAT es calcula:

La NAT es calcula:

60% Expedient Batxillerat+40% Fase General de les PAU + Fase Específica (ponderacions 20% o 10%)

La fase específica és voluntària. Un alumne/a pot optar per a examinar-se en aquesta fase d’1, de 2 o fins a 3 assignatures de modalitat de les cursades en 2n de batxillerat, però per a ponderar sols es comptaran les dues amb major nota. Cal obtindre una nota mínima de 5 per a ponderar.

Has entés per què un alumne/a pot traure fins a un 14? Ací tens les notes de tall a les universitats valencianes per al curs 2023-24

Ara feu clic en el simulador i proveu!

Simulador nota accés