II Gimcana Literària dedicada al còmic

El passat 19 d’abril l’IES Vall de la Safor va celebrar el Dia del Llibre amb la inauguració de la biblioteca i la realització de la II Gimcana Literària com a actes centrals.

El dia va començar amb el lliurament de premis a l’alumnat guanyador en la primera edició del Concurs de Fotografia Literària i amb la inauguració de la biblioteca, que durà el nom de la primera directora de l’institut, Conxa Llorca i Barreres. A l’acte va assistir la professora, qui va estar acompanyada de familiars, companys, alumnat, representants de l’AMPA i l’alcalde de Vilallonga. La jornada va continuar amb un esmorzar per classes, amenitzat per la xaranga formada per alumnat i exalumnat. A continuació, personatges del còmic com Mortadel.lo i Filemón, Astèrix i Obèlix, Wally, Superman, Zipi i Zape, Scooby Doo, Spiderman, Las Supenenas o Tintín van prendre l’institut i van donar pas a la II Gimcana Literària. L’alumnat anava realitzant i superant els diversos reptes que havien preparat els departaments, com proves físiques, càlculs, coreografies, equilibris, jocs, endevinalles… Va ser un matí d’allò més divertit!

Agraïm el treball de la Comissió de la Biblioteca, la col·laboració de l’AMPA, així com la participació i implicació de l’alumnat, exalumnat, professorat i PAS.