Setmana de viatges!

L’alumnat de 2n ESO se n’ha anat fins a Espot, en ple Pirineu lleidatà, per a gaudir d’esports de neu. Han sigut cinc dies intensos, per a molts ha estat la primera vegada que practicaven esquí o snowboard i l’experiència ha estat fantàstica.

Així mateix l’alumnat de 1r ESO se n’ha anat a Moragete, a la comarca d’Utiel-Requena, per a practicar anglés en un campus d’immersió lingüística en plena natura. Des de primera hora del matí l’alumnat participava en tallers i activitats diverses amb motinors i monitores nadius. Ha estat una experiència molt positiva.

Agraïm a l’AMPA la seua col·laboració econòmica i al professorat organitzador, sense els quals no haguera estat possible.

L’any que ve, més!