I Jornada de formació per a delegats i delegades

Ahir va tindre lloc a l’Espai Jove del Xitxarra de Vilallonga una jornada de formació per als delegats i delegades de l’institut. Va ser un matí intens on es van treballar les qualitats necessàries per a ser un bon delegat i delegada i el paper que té com a representant de la classe. Així també, es van repassar les funcions i components del “Consell de Delegats i Delegades” i el “Consell Escolar”. Es va reflexionar sobre la importància i tipus de lideratge, la comunicació i la distinció entre treball en grup vs treball en equip. A més, es va introduir el concepte de font fiable i fake news i es va treballar el cas pràctic de les accions davant d’una convocatòria de vaga.

Per acabar i en grups, els delegats i delegades van reflexionar sobre les necessitats que hi ha al nostre institut i van complimentar una instància per a fer-li-la arribar a Direcció.

Tot això amb dinàmiques en grup i amb la col·laboració de l’alumnat, les professores Eva, Laia i Elena, els tècnics de la Mancomunitat i l’Ajuntament de Vilallonga. Agraïm a Joan Tur la seua participació.