COMENCEN LES CLASSES!!

Ací teniu els horaris d’entrada del dilluns 9 de setembre, tant del torn de matí com del torn de vesprada:

Els alumnes d’ESO, Batxillerat i FPB estaran en l’hora indicada en l’entrada del centre, d’on els arreplegaran els seus tutors per a acompanyar-los a l’aula corresponent.

Estaran amb els seus tutors fins a l’hora de l’esbarjo i després començaran amb les classes segons el seu horari.

Els alumnes de cicles estaran en l’hora indicada en l’entrada del centre, d’on els arreplegaran els seus tutors per a acompanyar-los a l’aula corresponent.