ET VENS AL TEATRE?

Un any més, el grup de teatre de l’IES Tirant lo Blanc comença les seues activitats amb l’objectiu d’ensenyar als alumnes participants nocions bàsiques d’interpretació i creació de personatge, així com el funcionament d’una obra de teatre i llenguatge teatral.

El taller es dividix en dos etapes, una primera en la qual es fan jocs i exercicis on els alumnes aprenen el necessari per a afrontar un text teatral i l’obra de teatre, i una segona etapa en la qual es repartix un guió i un personatge a cada alumne participant perquè pose en pràctica tot l’aprés.

J. Ginés Bas i Gloria González impartixen el taller. El preu del taller és de 30€ trimestrals per a tots aquells que pertanguen a l’AMPA, els qui no pertanguen a l’AMPA pagaran 5€ més en cada trimestre que aniran destinats al muntatge de l’obra que s’estrenarà a la fi de juny. El taller i els assajos es realitzaran tots els dimecres lectius d’octubre a juny, des de les 14:30h fins a les 17:30h. En cas que s’afegira algun dia d’assajos previ a l’estrena de l’obra, s’avisaria amb antelació.

Per a pertànyer al grup de teatre, ha d’enviar-se un correu a la següent adreça tirant.shoah@gmail.com amb la següent informació:

• Nom de l’alumne/-a.
  • Nom de la mare/pare o tutors legals.
  • Edat i curs de l’alumne/-a.

Telèfon de contacte: 665 480 190

Correu electrònic del monitor: j.gines.bas@gmail.com

Correu del taller: tirant.shoah@gmail.com

Instagram del grup: shoah.teatre