BANC DE LLIBRES

Esta setmana comencen les revisions dels llibres: del 10 al 14 de juny. Durant esta setmana, cada professor anirà revisant els llibres de la seua matèria i els alumnes (i les seues famílies) aniran esmenant incidències (llibres escrits, sense folrar, trencats o tacats, etc.)

Tots els alumnes que estiguen al dia amb el Banc de llibres, tindran les devolucions dels seus llibres en la setmana del 17 al 21 de juny. Els qui no hagen esmenat les possibles incidències hauran d’esperar a la següent convocatòria de devolució per a no ser expulsats del Banc de llibres. En breu s’informarà de la convocatòria de devolució de llibres per a resolució d’incidències.

Trobareu tota la informació (instruccions del procediment, horaris, documents, etc.) en l’apartat BANC DE LLIBRES, del menú lateral.