Bath

Curs de Formació

Mª Jesús, María i Marta van cursar en Bath, a l'octubre de 2018, "Inclusivament Teaching and Special Educational Needs". Amb aquest curs, van poder aprofundir sobre el sistema educatiu brtitánico i l'atenció a les necessitats educatives especials, així com el contacte amb altres professionals de diferents països i la visita guiada a diferents centres educatiu de la ciutat de Bath.

"Durant una setmana participarem en un curs de formació l'objectiu de la qual era conéixer, el Sistema Educatiu britànic, i la seua atenció i inclusió de l'alumnat amb necessitats educatives especials.

Les classes teòriques es van complementar amb sessions páctiques en diferents centres educatius. Podent observar l'organització, distribució de recursos humans i materials, així com activitats i tallers que es duen a terme.

Va ser una experiència molt enriquidora, ja que vam poder reflexionar sobre la nostra organització educativa i intervencions educatives, i comprovàrem que anem en la direcció correcta."

Mª Jesús P, María G. i Marta C.

Inclusivament Teaching and Special Educational Needs

Welton Primary School