Nou protocol de protecció i prevenció enfront la COVID-19

Estimades famílies:

El passat dilluns la Conselleria de Sanitat i Educació ens van remetre un nou protocol de protecció i prevenció enfront de la transmissió i contagi del Covid-19 en els centres educatius.

Les principals novetats són:

• S'elimina el manteniment de la distància interpersonal entre adults i alumnat a l'interior del centre educatiu, l'entrada esglaonada de l'alumnat, tot i que es recomana les mesures organitzatives per evitar aglomeracions.
  • Es permet la interacció entre diferents classes en interiors respectant l'ús de la mascareta i la ventilació, incloent-hi les aules d'infantil.
  • Eliminació completa de l'ús de la mascareta en exteriors, llevat d'esdeveniments multitudinaris.
  • S' emfatitza en la importància de la ventilació com a mesura més efectiva en tots els casos.
  • En cas que un alumne/a presente símptomes compatibles amb la COVID – 19 s'avisarà la família perquè acudisca a recollir-lo. La decisió de si un alumne/a ha de guardar quarantena domiciliària és potestat dels responsables sanitaris.
  • En el servei de menjador escolar, quan hi participe més d' un grup de convivència estable ja no serà necessari el manteniment de la distància interpersonal entre els grups.
  • A l'autobús, en ser un espai tancat, s'haurà de portar mascareta obligatòriament per a tot l'alumnat.

No obstant això, encara que s'hagen flexibilitzat algunes mesures, nosaltres seguirem mantenint l'organització actual quan estem a l'interior del col·legi.

Les entrades i eixides es realitzaran en horari de 9:00, 15:30 i 17:00 hores. Se seguiran respectant els diferents accessos. Les portes tancaran 5 minuts després de cada entrada.

Volem tenir la màxima prudència i anirem informant de totes les novetats que es vagen produint.

icon-f009ea46187c74be9f7930cb5c1ea3f8-20200521060131