Aula de 2 anys. Nascuts en 2021.

Aula 2 anys

Estimades famílies, tenim el gust de comunicar-vos que el pròxim curs el col·legi comptarà amb aula de 2 anys totalment gratuïta. Així, es completarà l'oferta formativa per al nostre alumnat, amb el segon cicle d'infantil complet i tota l'Educació Primària.

El nostre projecte educatiu començarà amb els més xicotets, 2 anys, fins a sisé de primària, 12 anys . El treball lúdic i cooperatiu  serà el nostre senyal d'identitat. En anar superant els diferents nivells educatius s'aniran incorporant els valors esportius, la resolució pacífica de conflictes, la competència digital,  la mediació, les matemàtiques manipulatives i una infinitat de competències que buscaran educar ciutadans del segle XXI. Tota aquesta oferta educativa es podrà complementar amb activitats extraescolars organitzades pel col·legi i l'AMPA: activitats esportives (patinatge, ball, futbol sala, etc.).

Destaquem, com a novetat, per al pròxim curs, l'acord dut a terme amb l'escola de música La Clau, que formarà part de les nostres extraescolars a les vesprades. No volem oblidar la gran labor que realitza l'ONG Save The Children col·laborant en el desenvolupament del nostre projecte educatiu.

Comparteix amb les famílies que puguen estar interessades.