El divendres dia 13 de febrer, tot l’alumnat del col.legi va eixir al carrer en cercavil.la per comunicar al barri que estem en CARNESTOLTES!!!!!!!!
PILOTA VALENCIANA A LA NOSTRA ESCOLA
Ahir 22 de gener tingué lloc a la nostra escola, la sessió de Pilota Valenciana, dins del programa oferit per la Federació de Pilota Valenciana i, la Generalitat Valenciana, amb el jugador de pilota i corda Jesús Cebrià i el técnico i jugador de raspall David Martí. No ens oblidem de la col.laboració del mestre d´Educació Física, Oscar i les tutores Judit i Lola.
Aquesta sessió anava dirigida a l´alumnat de 4t de primària,
