Després d’un curs dur, aplega el final i com no, com sempre passa en aquest col.legi, l’hem tancat amb un nivell TOP.
A continuació ho podreu gaudir, com ho hem fet la Comunitat Educativa del CEIP SANT ANTONI DE LA MAR.
Acomiadem a la docent que ha estat la directora durant 4 cursos i, donem la benvinguda a la persona que dirigirà l’escola a partir de l’1 de setembre, que no podria ser altra que RAQUEL LOECHES, docent i membre de l’equip directiu fins ara i, que coneix el centre com la que més.
Enhorabona per la teua nova etapa RAQUEL!!!!!
