REBEM AL CEE ENRIC VALOR DE GANDIA

El darrer divendres 31 de maig, després d’anar nosaltres a la seua escola, vam rebre la visita de l’alumnat del CEE Enric Valor de Gandia. Amb aquesta rebuda donàvem per finalitzat el projecte de Foment d’Intercanvis Lingüístics (FIL).

L’alumnat del CEE Enric Valor de Gandia arribà a Cullera a les 10h. Els vam arreplegar al Pàrking del Prado i començarem una visita cultural que va incloure el riu Xúquer, la Casa Consistorial, l’església dels Sants Joans, el Mercat i el Barri del Pou. Durant la visita, l’alumnat va explicar aquestes places, a més del Castell de Cullera.

Una vegada en el Mercat, per descansar, l’alumnat de 5é i 6é va oferir unes danses als visitants.

Per últim, acabàrem la visita al Parc Daniel Clar, on férem diferents activitats musicals i vam obsequiar a les nostres amigues i amics amb una xapa per recordar aquesta meravellosa experiència.

Categories FIL

DIA DEL PIRATA- INFANTIL

El divendres el Cicle d’Infantil es desplaçà al parc Daniel Clar per a viure una autèntica experiència pirata.

En aquesta aventura han conegut al pirata Barba Negra, s’han convertit en la seua tripulació pirata i han sortejat tot tipus de perills que han anat superant per a evitar que el seu enemic el pirata Pata Palo es fera amb el seu tresor.